close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הדרך הטובה ביותר לבחור מדפים למחסן

מערכת שורשכח תמוז, תשפ20/07/2020

כשרוכשים מערכת מידוף למחסן צריך לדעת לבחור את הטוב ביותר. המדפים חייבים להיות יציבים ואיכותיים כדי שיחזיקו מעמד לאורך זמן. המאמר יעסוק בפרטים החשובים שצריכים לדעת לפני שרוכשים מערכת מידוף למחסן

תגיות:

פינוי מקום במחסן

מחסנים רבים, בעיקר במפעלים וארגונים גדולים, דחוסים בסחורה, צפופים וללא נגישות לפרטים המאוחסנים. כדי להקים מערכת מידוף מרווחת ומסודרת, בראש ובראשונה יש לפנות מקום להתקנתה. יש למיין את הפריטים, לנקות היטב את המחסן ולחטא אותו נגד מזיקים. בנוסף, המחסן חייב להיות מאוורר כדי למנוע ריחות לא נעימים וטחב. בשלב הבא יש לקחת מידות מדויקות של המחסן ומומלץ שאיש מקצוע יעשה זאת. בעזרת הניסיון והמקצועיות שלו הוא ייעץ מה המיקום הטוב ביותר להתקנת המדפים וסוגם. המדפים צריכים להיות בטיחותיים ובעלי תו תקן. בעת הרכבתם יש לשמור על מרווחים

ומעבר בטיחותי ביניהם.

חובה לשים לב לאיכות המדפים, לסוגיהם ולהתאמתם למחסן

את גודל המדפים יש לבחור על פי גודל המחסן ומשקל הסחורה. מדפי מתכת למחסנים יכולים להכיל פריטים כבדים או קלים-בינוניים ולכן יש לדעת מה הצרכים שלכם. למשל, מדפים מודולריים ממתכת, בשיטת לגו ולא ברגים, יכולים להגיע באורכים שונים ולהתאים לאחסנה קלה של עד 300 ק"ג. לעומת זאת, מדפי מתכת מודולריים בגלריית מעברים יכולים לשאת משקל בעומסים רבים, והם מתאימים למחסן גבוה הזקוק למקום אחסון גדול בשל ריבוי המפלסים שלהם. לפיכך, מדפים בהתאמה אישית צריכים לתת מענה לצרכים של בעלי העסק או האדם הפרטי ולשרת את המטרות שלהם. מידוף ממתכת חייב להיות איכותי ויציב. המתכת מצופה בחומר העמיד למים ולכן נחשבת לאיכותית. פעמים רבות מחלחלת רטיבות לקירות המחסן בעקבות מזג אוויר קיצוני שיכולה לגרום לריחות רעים, עובש וחלודה. מדפים ממתכת מגולוונת עוברים תהליך המונע לחות וקורוזיה ולכן הם עמידים גם במקומות לחים.

בחרו את הסוג המתאים לכם

מדפים למחסן מגיעים בגדלים ובאורכים שונים, אך הסוג שלהם לא פחות חשוב. מדף למחסן ביתי לא יתאים למחסן במפעל ולהיפך. אז כיצד בוחרים את המדף האידאלי?

מערכת דרייב אין - מדפי מתכת למחסן בו התנועה רבה, מכניסים ומוציאים סחורה כבדה שחייבת להיות נגישה באמצעות מלגזה. מתאים למחסנים תעשייתיים גדולים.

מדפי כוח מודולריים לסחורה כבדה – אלו מדפים ממתכת למחסן הנושאים משקל מעל ל-500 ק"ג.

מדפים ממתכת למחסן ביתי – מדפים שעליהם ניתן להניח גם פריטים בתפזורת כמו: תיקיות, אלבומים וכד'. הם גם מתאימים למחסני משרדים, מעבדות, חנויות ולחלקי חילוף, ויכולים לשאת משקל גדול.

מדפי רשת – גם המדפים הללו מודולריים כך שניתן לשנות את הגובה שלהם בקלות. הם יתאימו למחסן הפרטי כי הם קלים לניקוי ומאווררים, וגם למסעדות, בתי מלון, בתי חולים ועוד. לסיכום, המדפים צריכים להיות מותאמים למטרות שלכם ולספק את הצרכים שלכם. חשוב שתהיה להם אחריות ושיהיו עמידים לאורך זמן.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה